جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۱/۰۷ 
  • تعداد بازدید : 101
  • کد خبر : ۸۰۶۸
همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(ع):
مادران و همسران شهدای شهرقدس تجلیل می شوند
رییس کمیسیون فرهنگی و امور بانوان شهرقدس گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین ، مادران و همسران شهدای شهرقدس تجلیل می شوند.

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(ع):  
مادران و همسران شهدای شهرقدس تجلیل می شوند

رییس کمیسیون فرهنگی و امور بانوان شهرقدس گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) ، مادران و همسران شهدای شهرقدس تجلیل می شوند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، دکتر بنفشه رفیعی رییس کمیسیون فرهنگی و امور بانوان شورای اسلامی شهرقدس در نطق پیش از دستور جلسه ۲۲۳ شورای اسلامی شهرقدس، ضمن تسلیت وفات حضرت فاطمه(س)، گفت: همزمان با ۱۳ جمادی‌الثانی مصادف با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) مادران و همسران شهدای  شهرقدس  تجلیل می‌شوند.

وی با اشاره به نقش زنان به ویژه مادران و همسران شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه هشت سال دفاع مقدس، عنوان کرد: بانوان فداکار ما با صبوری و پیروی از ولایت فقیه همواره منادی خط سرخ شهیدان بودند و باید در معرفی آنان و تکریم‌شان تلاش کرد.

دکتر رفیعی اظهار داشت: اگر کشور ما، امروز در این موقعیت قرار دارد از برکت وجود مادران و همسران شهدا انقلاب و دفاع مقدس  می باشد و ایستادگی آنها به کشور، قدرت داده است.

رییس کمیسیون فرهنگی و امور بانوان شهرقدس عنوان کرد:در راستای ارزش نهادن به جایگاه بانوان به ویژه زنان فداکار در عرصه‌های انقلاب و دفاع مقدس در مراسمی از تمامی مادران و همسران شهدا تجلیل خواهد شد.

لازم بذکر است: جلسه کمیسیون فرهنگی و امور بانوان با حضور اعضای کمیسیون، مشاور ایثارگران فرمانداری، مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی، رییس بنیاد شهید و معاونت فرهنگی سپاه پاسداران شهرستان قدس برگزار شد.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0