شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۰۹:۲۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۹/۱۲ 
  • تعداد بازدید : 57
  • کد خبر : ۱۲۵۹۸
تجهیز و بهره‌برداری كامل از خودروی بالابر آتش‌نشانی شهرداری قدس
محسن همیانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قدس از تجهیز و بهره‌برداری کامل از خودروی بالابر ۱۸ متری آتش‌نشانی برای عملیات اطفای حریق در ساختمان‌های بلندمرتبه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس؛ وی با بیان اینکه تجهیزات آتش‌نشانی یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین ادوات ایمنی در هر محیطی می‌باشند و وجود این تجهیزات نیز موجب آرامش روانی در سطح جامعه می‌شود، گفت: اگر در زمان وقوع حوادث مختلف از تجهیزات استاندارد و به‌روز استفاده کنیم، می‌توانيم خسارات جانی و مالی ناشی از حوادث را به حداقل برسانیم. 

همیانی ادامه داد: با اهتمام ویژه مهندس شهلی، شهردار محترم و حمایت‌های اعضای محترم شورای اسلامی شهر در بحث نوسازی و خرید ادوات امداد و نجات، خرید لباس و تجهیزات لجستیکی، اقدامات مطلوبی صورت گرفته و در همین راستا در سال جاری ۴ خودروی عملیاتی و یک دستگاه خودروی بالابر ۱۸ متری آتش‌نشانی با ناوگان لجستیکی این سازمان اضافه شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس تصریح کرد: با گسترش شهر به‌ویژه احداث ساختمان‌های چندمرتبه شاهد افزایش آمار حوادث و سوانح هستیم، به همین دلیل بکارگیری تجهیزات جدید و به‌روز برای کاهش خسارات جانی و مالی حائز اهمیت است.

وی افزود: خودروی بالابر آتش‌نشانی چندی پیش تحویل سازمان شد که با اقدامات صورت گرفته، تجهیزات مورد نیاز بر روی این خودرو نصب شده و اکنون آماده عملیات اطفای حریق می‌باشد. با توجه به دارا بودن این خودرو به تجهیزات تخصصی اطفای حریق در داخل سبد موجود در انتهای بازوی بالارونده، از اصلی‌ترین کاربردهای این خودرو دسترسی آتش‌نشانان به ارتفاع و کمک‌رسانی به مصدومین و مجروحین ناشی از حریق‌ها و حوادث و عملیات اطفای حریق است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0