شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۱۳:۵۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ 
  • تعداد بازدید : 45
  • کد خبر : ۱۲۵۹۴
next    /  5 prev
اجرای طرح جهادی رفت و روب خیابان‌ها و لایروبی انهار
سعید شهلی، شهردار قدس از اجرای طرح جهادی رفت و روب خیابان‌ها و لایروبی انهار در نقاط مختلف شهر با هدف ایجاد رضایت حداکثری در میان شهروندان، ارتقای سیمای شهری و جلوگیری از آبگرفتگی معابر در هنگام بارندگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس؛ وی به اقدامات شبانه‌روزی حوزه خدمات شهری اشاره کرد و گفت: نظافت و پاکیزگی محیط شهری، تامین سلامت و رفاه شهروندان و ایجاد زیبایی شهر بر عهده حوزه خدمات شهری شهرداری است که در این راستا اقدامات شبانه‌روزی گسترده‌ای از جمله پاکسازی، لایروبی، رفت و روب، جمع‌آوری زباله و شستشوی مخازن پسماند، هرس علف‌های هرز و شستشوی جداول به صورت مستمر توسط پرسنل زحمتكش خدمات شهری در حال انجام است.

 

شهردار قدس تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به آغاز فصل بارش‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم جهت رفع مشکلاتی نظیر آبگرفتگی معابر صورت پذیرفته که در همین راستا طرح جهادی رفت و روب خیابان‌ها و لایروبی انهار در مناطق مختلف شهر در حال اجراست.

 

وی افزود: تاکنون ۳۰ تن زباله و پسماند در قالب این طرح جمع‌آوری و انتقال یافته که به صورت گسترده در دیگر نقاط شهر نیز ادامه خواهد یافت.

 

شهلی خاطرنشان کرد: لایروبی کانال‌ها و انهار، پاکسازی خیابان‌ها، شستشوی جداول و معابر، پاکسازی زباله و نخاله‌برداری، تنظیف و ساماندهی فضاهای سبز شهری از جمله اقداماتی است که در طرح جهادی رفت و روب خیابان‌ها و لایروبی توسط عوامل حوزه خدمات شهری به صورت همزمان انجام می‌شود.

 

وی افزود: اجرای اینگونه طرح‌ها با توجه به اینکه یک نظم بصری عمومی را در شهر حاکم می‌کند، به عنوان عاملی بازدارنده در توقف رهاسازی زباله و نخاله و افزایش مشارکت‌پذیری شهروندان عمل می‌کند که از اهداف اصلی این طرح می‌باشد.

 

شهردار قدس تصریح کرد: شهروندان نقش اصلی را در حفظ پاکیزگی محیط شهری دارند، لذا از مردم عزیز تقاضا داریم با عدم رهاسازی زباله در معابر و فضاهای سبز، خدمتگزاران خود در شهرداری را در داشتن شهری پاک و آراسته یاری نمایند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0