پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 116
  • کد خبر : ۱۲۲۰۳
کامران محمدخانی، مدیر منطقه یک شهرداری قدس خبر داد؛
اجرای ۵۵ هزار مترمربع عملیات روكش آسفالت در سال ۱۴۰۱
کامران محمدخانی، مدیر منطقه یک شهرداری قدس با بیان اینکه حسب دستورات مهندس شهلی شهردار محترم، طرح ساماندهی معابر در این منطقه به صورت پایدار اجرایی شده است، از اجرای ۵۵ هزار مترمربع عملیات روکش آسفالت، اجرای کفپوش به مساحت حدود ۱۱۰۰ مترمربع و جدولگذاری به طول حدود ۵۰۰۰ متر در معابر این منطقه در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مدیر منطقه یک شهرداری قدس با بیان اینکه طرح ساماندهی معابر با هدف ایجاد معابری باکیفیت و استاندارد و تسهیل در تردد، ارتقای جلوه بصری و در نهایت رضایتمندی شهروندان عزیز اجرایی می‌شود، اظهار داشت: اصلاح و ساماندهی معابر که جزو برجسته‌ترین خدمات شهری محسوب می‌شود به صورت مستمر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و تاکنون معابر متعددی در سطح شهر از جمله معابر این منطقه از جمله شهرک الغدیر، باغ تیموری، ۳۰ متری شورای شمالی، بلوار شهدای اصناف، مبارزان و... زیرسازی، لكه‌گیری و روکش آسفالت شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قدس عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۵ هزار مترمربع از معابر سطح منطقه یک با اولویت معابری که عملیات ادارات خدمات‌رسان در آن به پایان رسیده، روکش آسفالت شده است. همچنین در سال جاری عملیات اجرای کفپوش به مساحت حدود ۱۱۰۰ مترمربع و جدولگذاری به طول حدود ۵۰۰۰ متر در این منطقه اجرایی شده است.

محمدخانی افزود: این طرح با هدف احیای شریان‌های اصلی و فرعی سطح منطقه در دستور کار مجموعه مدیریت شهری به صورت پایدار قرار دارد.

وی در پایان بر لزوم هماهنگی دوطرفه بین شهرداری و ادارات خدمات‌رسان خصوصا اداره آب و فاضلاب شهرستان تاکید و عنوان کرد: ایجاد هماهنگی بین این مجموعه‌‌ها از هدررفت هزینه آسفالت و خدمات دیگر جلوگیری خواهد کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0