جمعه, 7 بهمن 1401
  • ساعت : ۱۲:۴۶:۳۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 38
  • کد خبر : ۱۲۰۵۴
سامانه ۱۳۷؛ پیشرو در ارائه خدمات شبانه‌روزی به شهروندان
اجرای بیش از ۹۰ عملیات مختلف توسط مرکز فوریت‌های شهری شهرداری قدس در آبان امسال
مصطفی صابوناتی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قدس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی حوزه خدمات شهری در حفظ و نگهداری شهر و تسریع در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، از اجرای بیش از ۹۰ عملیات مختلف عمرانی و خدماتی نظیر بتن‌ریزی، اجرای کفپوش و اصلاح نشست معابر، نصب دریچه‌ها، مخلوط‌ریزی، دیوارکشی، ترمیم و لوله‌گذاری‌های جزئی و... در سطح شهر در آبان‌ماه سال جاری توسط مرکز فوریت‌های شهری شهرداری قدس (سامانه ۱۳۷) خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، صابوناتی گفت: مرکز فوریت‌های شهری شهرداری به صورت شبانه‌روزی به شهروندان خدمات مختلفی ارائه می‌دهد و به عنوان واحدی پیشرو در خدمات‌رسانی و اجرای اقدامات حیاتی در سطح شهر محسوب می‌شود. هرچند ممکن است این اقدامات در نگاه اول جزئی به نظر آید، اما در رفع نواقص و اشکالات، دارای اهمیت فراوانی است.

وی افزود: با توجه به اینکه به لحاظ ساختار سازمانی، انجام امور از طریق معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری روند اداری طولانی‌تری را تا مرحله اجرا طی می‌کند، این واحد طی تماس‌ها و درخواست‌های شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ برای رفع نواقص مختلف در معابر سطح شهر، سریعا نسبت به اصلاح و ساماندهی این نواقص در اسرع زمان اقدام می‌کند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قدس از اجرای بیش از ۹۰ عملیات مختلف عمرانی و خدماتی در آبان ماه امسال توسط مرکز فوریت‌های شهری خبر داد و عنوان کرد: از جمله اقدامات اجرایی این واحد می‌توان به اصلاح و رفع نشست معابر، مرمت و اصلاح سنگفرش پیاده‌روها و جداول شکسته، نصب دریچه‌ها، اصلاح و ساماندهی پل‌های فلزی، دیوارکشی، بتن‌ریزی نوار حفاری‌ها و لکه‌گیری‌های سطحی، تخریب و بازسازی نهرهای آب و... اشاره کرد.

صابوناتی در پایان با تاکید بر لزوم تسریع اقدامات اجرایی مربوط به مرکز فوریت‌های شهری تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل در سطح شهر و رفع آن با واحد فوریت‌های خدمات شهری از طریق سامانه ۱۳۷ اقدام کنند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.2.0
    V5.7.2.0