جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 201
  • کد خبر : ۶۸۸۰
حمید کاظمی صیاد معاون خدمات شهری شهرداری قدس:
چهارشنبه آخر سال محصول همدلی و مشاركت مردم فهیم شهر قدس
حمید کاظمی صیاد، معاون خدمات شهری شهرداری قدس و مسئول ستاد هماهنگی چهارشنبه آخر سال ضمن خبر از سپری شدن شبی آرام از مردم فهیم شهر قدس قدردانی نمود و تنها یک مورد جراحت بیمارستانی در این شهر خبر داد.

حمید کاظمی صیاد معاون خدمات شهری شهرداری قدس:
چهارشنبه آخر سال محصول همدلی و مشارکت مردم فهیم شهر قدس/ از همکاری مردم شریف قدس در رقم زدن شبی آرام تقدیر و تشکر می نمایم/ تنها یک مورد ضایعه بیمارستانی در 4 شنبه آخر سال شهر قدس نشان از درک و فرهنگ بالای مردم است

حمید کاظمی صیاد، معاون خدمات شهری شهرداری قدس و مسئول ستاد هماهنگی چهارشنبه آخر سال ضمن خبر از سپری شدن شبی آرام از مردم فهیم شهر قدس قدردانی نمود و تنها یک مورد جراحت بیمارستانی در این شهر خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، حمید کاظمی صیاد در پی سپری شدن چهارشنبه آخر سال آرام در سطح شهر قدس ضمن تقدیر از مشارکت عمومی در چنین رویدادی گفت: به یمن مشارکت عمومی شهروندان قدس در رقم خوردن شبی آرام در چهارشنبه آخر سال رویدادی کم سابقه و شایسته تقدیر در شهر قدس از بعد حوادث شهری رقم خورد و جا دارد از همه شهروندان عزیز شهر قدس که با رعایت احتیاط سطح فرهنگ عمومی را متجلی نمودند تقدیر و تشکر نمایم.

وی افزود: اینکه شهروندان با برپا نمودن آتش های کوچکی به معاشرت با هم پرداختند و لحظات شاد و کم خطری را برای خود و خانواده هایشان رقم زدند موجب گردید که کمترین میزان حوادث ناگوار در بین 400 هزار نفر شهروند در سالیان اخیر را شاهد باشیم.

کاظمی تصریح کرد:با استقرار نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی، گشت های خودرویی و موتوری، استقرار نیروهای انتظامی و امدادی در 5 نقطه از شهر نقش بازدارندگی و امدادی به خوبی در شهر القا گردید و اندک تحرکاتی که ممکن بود حادثه آفرین باشند نیز به خوبی کنترل گردید.

وی ادامه داد: همچنین تجهیزات موتوری و تانکر های آب نیز در سطح شهر مستقر بود و به گونه ای جانمایی نیروها صورت گرفته بود که در کمترین فاصله زمانی همه نقاط شهر تحت پوشش قرار گرفتند و از هماهنگی و همکاری تمامی پرسنل و مسئولانی که در این شب فعالانه به ایفای نقش و وظیفه پرداختند صمیمانه قدردانی می نمایم.

مسئول ستاد هماهنگی چهارشنبه آخر سال شهرداری قدس اظهار داشت: خوشبختانه حوادث خیلی محدودی در این شب رقم خورد و تنها 4 مخزن مکانیزه و 3 درخت دچار حریق شدند و 27 مصدومیت حادث شد که تنها یک مورد به دلیل ضایعه چشمی به بیمارستان منتقل گردید.

حمید کاظمی صیاد در چایان بیان داشت: بار دیگر از مردم فهیم شهر قدس که با همکاری خود موجب کاهش چشمگیر خسارات به سطح شهر شدند و از بروز تلخی و حوادث ناگوار برای خود و خانواده هایشان پیشگیری نمودند صمیمانه قدردانی می نمایم و بی شک حضور دست اندرکاران در این شب تاثیر بسیار داشت که به آن ها خداقوت و شادباش عرض می نمایم.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0