جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 256
  • کد خبر : ۶۸۷۵
حجت الاسلام محمد جهانگیری در تشریح اقدامات سال 97 آرامستان:
به همت شهرداری قدس 1533 مترمربع زمین خریداری و محصور گردید/ 34 مورد كار عمرانی و جهادی در آرامستان بهشت فاطمه شهر قدس/ كسب رتبه اول توسعه آرامستان در استان تهران
حجت الاسلام محمد جهانگیری، رییس سازمان آرامستان بهشت فاطمه شهرداری قدس از خرید 1533 مترمربع زمین و افزودن به فضای آرامستان و انجام 34 مورد کار عمرانی در سال 97 خبر داد.

حجت الاسلام محمد جهانگیری در تشریح اقدامات سال 97 آرامستان:
به همت شهرداری قدس 1533 مترمربع زمین خریداری و محصور گردید/ 34 مورد کار عمرانی و جهادی در آرامستان بهشت فاطمه شهر قدس/ کسب رتبه اول توسعه آرامستان در استان تهران

حجت الاسلام محمد جهانگیری، رییس سازمان آرامستان بهشت فاطمه شهرداری قدس از خرید 1533 مترمربع زمین و افزودن به فضای آرامستان و انجام 34 مورد کار عمرانی در سال 97 خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، حجت الاسلام محمد جهانگیری از کسب رتبه اول توسعه آرامستان ها در سطح استان توسط آرامستان بهشت فاطمه (س)، شهرستان قدس خبر داد و گفت: تمامی اقدامات انجام شده در این سازمان بدون همت و حمایت مهندس مسعود مختاری شهردار قدس امکان پذیر نبود و هر جا که اقدامی در دست اجرا بود ایشان پیش قدم و جلوتر از ما به پیشبرد امور احاطه داشتند و کمک های فراوان کردند.

وی افزود: در سال 97، به تعداد 34 پروژه عمرانی در فضای آرامستان تعریف و به مرحله اجرا درآمد و تحولات بسیاری را در طی یکسال اخیر در سطح فضای آرامستان شاهد بوده ایم.

جهانگیری تصریح کرد: با خریداری 1533 مترمربع زمین و افزودن آن به آرامستان گام مهمی در توسعه این مکان مهم شهر برداشته شد و پس از این اقدام به عنوان فاز دوم با 1700 متر دیوار بتنی پیش ساخته محصور شد.

وی در ادامه بیان داشت: کمبود زمین مهمترین مشکل آرامستان در شهر قدس است و با توجه به جمعیت یالای این شهر و آمار افرادی که به رحمت ایزدی شتافته اند باید در خصوص توسعه بیشتر این فضا توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر تمهیداتی اندیشیده شود.

رییس سازمان آرامستان شهر قدس گفت: در سال 97، تعداد 1217 نفر فوتی داشته ایم که 837 نفر بزرگسال، 37 نفر کودک و 313 مورد به آرامستان های دیگر انتقال یافته اند.

وی افزود: 34 برنامه گلباران فضای آرامستان انجام پذیرفت که در اکثر موارد شهرداری متولی اجرای برنامه ها بوده است و برنامه 5 شنبه آخر سال نیز به خوبی و موفقیت برگزار گردید و هیچ مشکل خاصی از بعد خدماتی پیش نیامد.

وی در پایان بیان داشت: حاصل اقدامات انجام شده در آرامستان شهر قدس کسب رتبه اول توسعه آرامستان های سطح استان تهران بوده است و امیدواریم خدای متعال به ما یاری دهد تا روند موجود را با تمام همت خود در سال 98 ادامه دهیم و به همه شهروندان عزیز شهر قدس فرا رسیدن سال نو را تبریک می گویم و برای آن ها آرزوی سلامتی دارم.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0