جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 275
  • کد خبر : ۶۶۷۷
به زودی عملیات احداث تقاطع غیر همسطح ورودی شهر قدس كلید خواهد خورد
نشست بررسی راهکارهای احداث تقاطع غیر همسطح ورودی شهر قدس با حضور مسئولین شهری و استانی در شهرداری قدس برگزار شد.

به زودی عملیات احداث تقاطع غیر همسطح ورودی شهر قدس کلید خواهد خورد

نشست بررسی راهکارهای احداث تقاطع غیر همسطح ورودی شهر قدس با حضور مسئولین شهری و استانی در شهرداری قدس برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، نشست بررسی راهکارهای احداث تقاطع غیر همسطح ورودی شهر قدس با حضور شهردار، رییس شورای اسلامی شهرستان قدس، رییس کمیسیون زیربنایی شورای اسلامی شهر، معاون وزارت راه و شهرسازی، معاونان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منطقه ۲۱، معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس و مسئولین شهری در سالن جلسات شهرداری قدس برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این جلسه مسعود مختاری اظهار داشت: رفع گره های ترافیکی ایجاد شده در شهر یکی از مهمترین مسائلی است که مورد تقاضای شهروندان قدس است که باید توسط کارگروه فنی بررسی و نتیجه نهایی آن به شورای ترافیک ارسال گردد تا مورد بررسی نهایی قرار گیرد.
شهردار قدس، افزود: بسته شدن معبر اصلی ورودی شهر قدس به لحاظ رعایت مقررات ایمنی بوده است زیرا ورودی نفت پارس مشکلات زیادی را از لحاظ ترافیکی و ایمنی به وجود آورده که با بسته شدن این مسیر، نقیصه رفع شده است اما مشکل ترافیکی در جای دیگری بروز یافته است، در همین راستا خواستار آن هستیم تا با لحاظ نکات فنی، راه حلی برای رفع این مشکل مطرح و اجرایی گردد.

مختاری با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسه اتخاذ راهکاری مناسب برای رفع مشکلات ایجاد شده در این زمینه می باشد، بیان داشت: با اتخاذ راهکار مناسب از لحاظ ترافیکی، سرعت اجرایی شدن طرح تسریع می یابد و خواسته شهروندان احداث یک دور برگردان ایمن است که تمامی ملاحظات فنی و مهندسی بررسی و انجام شده باشد.

شهردار قدس در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم همکاری منطقه ۲۱ شهرداری تهران، مسئولان شهری تهران و همچنین وزارت راه و شهرسازی برای ارائه یک راهکار مناسب که از بعد ایمنی نیز قابل توجه باشد به احداث یک ورودی مناسب برای این شهر بینجامد.

همچنین در این جلسه مهندس صالحی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۱ به ایراد سخنرانی در این خصوص پرداخت و افزود: به زودی عملیات احداث پل غیر همسطح ورودی شهر قدس کلید خواهد خورد و اگر تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است به دلیل تأکید ما بر سلامتی و حفظ جان شهروندان بوده زیرا نباید ایمنی را فدای زود رسیدن کرد.

وی افزود: در همین راستا با اولویت قرار دادن مسائل  ایمنی و نظر مثبت مسئولان حاضر در جلسه، راهکارهای عملیاتی برای ایجاد یک ورودی مطمئن و امن را در دستور کار قرار خواهیم داد.

 

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0