جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 146
  • کد خبر : ۶۶۷۴
معاون خدمات شهری شهرداری قدس:
تجلی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در فجر فاطمی
حمید کاظمی صیاد معاون خدمات شهری شهرداری قدس، با اشاره به برنامه های منسجم و هماهنگ در گرامیداشت ایام الله دهه فجر بر ضرورت گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در تبلیغات محیطی تأکید کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس:
تجلی دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در فجر فاطمی 

حمید کاظمی صیاد معاون خدمات شهری شهرداری قدس، با اشاره به برنامه های منسجم و هماهنگ در گرامیداشت ایام الله دهه فجر بر ضرورت گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در تبلیغات محیطی تأکید کرد.

 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، حمید کاظمی صیاد در جلسه هماهنگی گرامیداشت دهه فجر شهرداری قدس، با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با جشن های دهه فجر، بر لزوم استفاده از ظرفیت این ایام تأکید کرد و اظهار داشت: دهه فجر انقلاب همواره با جشن های آن در خاطره ها ثبت شده است ولی امسال به دلیل تقارن این دهه با ایام فاطمیه باید این موضوع در برنامه ریزی ها لحاظ گردد و از ظرفیت های آن در ارائه پیام معنوی انقلاب اسلامی استفاده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس، افزود: طی چند ماه گذشته جلسات متعددی در خصوص برگزاری باشکوه و گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی در استانداری تشکیل شده که مسئولیت برگزاری جشن ها را به امام جمعه شهرستان ها و برگزاری جشن دهه فجر را به فرمانداری سپرده اند و همچنین دبیری آن نیز طبق روال هر ساله بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می باشد.

وی ادامه داد: شهرداری نیز در این راستا علاوه بر انجام وظایف و برنامه های روتین خود در این دهه چون زنگ انقلاب، سخنرانی در مدارس، برگزاری مراسم در مساجد محلات، بازدید از موزه عبرت، با توجه به فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، برنامه ریزی ها خود را در جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن مراسمها و شرکت گسترده اقشار مختلف مردم معطوف کرده است.

کاظمی صیاد، گفت: مردم به راستی در موقعیت های متعدد و بیشمار ثابت کرده اند همواره پای حفظ آرمانها، اهداف و ارزشهای انقلاب اسلامی کشور ایستاده اند و برای شرکت در جشنهای این دهه و راهپیمایی به تبلیغات و اطلاع‌رسانی احتیاجی نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس تصریح کرد: نکته قابل بحث در این خصوص توجه به مسئله تبلیغات محیطی در سطح شهر می باشد که شهرداری، مناطق دوگانه، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، اداره سیما و منظر شهری باید طرح های مناسبی را در این راستا پیاده سازی کنند تا با فرارسیدن این ایام مردم تفاوت چهل سالگی انقلاب را با سالیان گذشته به عینه شاهد باشند. 

وی ادامه داد: ضرورت دارد بنرها و تبلیغات محیطی با مضامین و مفاهیم گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی که بوی ایام فاطمی را نیز داشته باشند در سطح شهر طراحی و نصب گردد.

این مقام مسئول، با اشاره به ابلاغ برنامه های فرمانداری به سازمانهای شهرداری گفت: کمیته های متعدد در خصوص برگزاری باشکوه این دهه تشکیل شده است که کمیته اجرایی، کمیته پشتیبانی، کمیته برگزاری یادواره ۴۵۰ شهید، برگزاری ایام فاطمیه، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته نمایشگاه‌ها، از این جمله کمیته ها هستند.

کاظمی صیاد افزود: مسئولیت چند مورد از کمیته های مشخص شده با مجموعه شهرداری می باشد که کمیته فرهنگی و ورزشی از جمله کمیته هایی است که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نقش عمده‌ای در این مسئله ایفا خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ایام فاطمیه در شبهای گذشته، گفت: همچنین در جلسات مذکور پیش‌بینی هایی نیز در راستای برگزاری هفته فرهنگی شهرستان صورت گرفته و بنا شده که این هفته مقارن با تولد شهید قربانی شهید فرهنگی شهر قدس (مسئول روابط عمومی سپاه شهر قدس) که 10 اسفند تا 17 اسفند است با برنامه هایی چون یادواره شهید قربانی، یادواره شهدای روحانیت برگزار گردد.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس، در خاتمه بیان داشت: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های پیش بینی شده برنامه های متنوعی توسط شهرداری، مناطق و سازمانهای شهرداری اجرایی خواهد شد و امیدواریم با برگزاری برنامه‌های منسجم و هماهنگ در گرامیداشت و برگزاری هر چه باشکوهتر جشن چهل سالگی انقلاب گام موثری برداریم.


 

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0