پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 251
  • کد خبر : ۶۶۷۱
شهردار قدس عنوان کرد:
ایجاد فرصتهای سرمایه گذاری در شهر قدس با نمایش دستاوردها و توانمندی های شهری
مسعود مختاری شهردار قدس، ضمن بیان مزیتهای شرکت در نمایشگاه های مختلف و ارائه طرح های سرمایه گذاری، نمایش دستاوردها و توانمندیهای شهری در ایجاد فرصتهای سرمایه گذاری در شهر قدس را حائز اهمیت برشمرد.

شهردار قدس عنوان کرد:
ایجاد فرصتهای سرمایه گذاری در شهر قدس با نمایش دستاوردها و توانمندی های شهری

مسعود مختاری شهردار قدس، ضمن بیان مزیتهای شرکت در نمایشگاه های مختلف و ارائه طرح های سرمایه گذاری، نمایش دستاوردها و توانمندیهای شهری در ایجاد فرصتهای سرمایه گذاری در شهر قدس را حائز اهمیت برشمرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مسعود مختاری با اشاره به ارائه و نمایش دستاوردهای شهری قدس در نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری و همچنین ایران اکسپو 2018، اظهار داشت: پیش از این، مشارکت در نمایشگاه های برگزار شده در سطح کشور و ارائه دستاوردها و توانمندیهای شهر قدس چندان مرسوم نبوده است.

شهردار قدس به مزیتهای برپایی غرفه در نمایشگاه های گوناگون اشاره کرد و افزود: اولین مزیت برپایی غرفه در نمایشگاه‌ها را می توان به نمایش گذاشتن دستاوردها و توانمندیهای مدیریت شهری و ارائه فرصت ها و طرح های سرمایه گذاری برای جذب مشارکت های داخلی و خارجی دانست که می‌تواند از بعد جذب سرمایه‌گذار بسیار حائز اهمیت باشد.

 وی گفت: غرفه های نمایشگاهی اگر به درستی برپا گردند علاوه بر القای نظم مدیریتی و جاذبه های بازاریابی شهری با ارائه تصویر مناسب به بازدیدکنندگان، موجب ایجاد اشتیاق برای شناختن شهر می شوند و مسئولان استانی و کشوری با بازدید از این غرفه‌ها با پیش زمینه مثبت و آمادگی‌های ضمنی برای انجام مذاکرات و تخصیص تسهیلات شهری اقدام خواهند کرد.

مختاری، افزود: همچنین برپایی این نمایشگاه ها علاوه بر ایجاد رقابت سالم و انگیزه بخشی برای بهبود وضعیت های اجرایی و ساختاری با تبادل اطلاعات و دانش فنی برای اجرای امور به صورت کارآمد، می تواند با انتقال تکنولوژی های نوین از طریق ایجاد ارتباطات با سرمایه‌گذاران بین‌المللی، شهرها را به سوی توسعه هدفمند و پایدار رهنمون شود.

شهرداری قدس، با بیان اینکه با معرفی فرصتهای سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار، شهر میزبان، شهروندان و سرمایه گذار منتفع می گردند، تصریح کرد: این شهر به عنوان یکی از متراکم ترین فضاهای شهری کشور از بعد خدماتی یکی از کانون‌های اصلی تقاضای خدمات در سطح استان تهران محسوب می شود و به همین دلیل بازگشت سرمایه برای سرمایه گذاران حوزه خدمات در این شهر تضمین شده است.

وی در ادامه بیان داشت: در همین راستا ضرورت دارد برای ایجاد برند شهری مناسب با پویایی، نظم و نکته سنجی به معرفی فرصت‌ها و نقاط قوت این شهر با استفاده از شیوه های نو و بدیع پرداخت تا به مرور زمان با فراهم شدن بستر سرمایه گذاری در شهر، توسعه زیرساختها، اشتغالزایی و افزایش سطح رفاه شهروندان را شاهد باشیم.

مختاری، در خاتمه افزود: داشتن رویکرد مثبت و فعال برای نمایش دستاوردها و توانمندیهای مدیریت شهری در این شهر که دارای ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بسیار می باشد، می تواند در راهبردهای میان مدت و طولانی مدت دارای آثار و برکات بسیاری باشد که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد و باید هرچه بیشتر در این عرصه به معرفی توانمندی‌ها پرداخت تا بتوان از ظرفیت‌های آن در آینده استفاده نمود.

گفتنی است؛ به منظور برپایی موفق غرفه های نمایشگاهی توسط شهرداری قدس در نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری و همچنین نمایشگاه ایران اکسپو 2018 (پاویون سرمایه گذاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران) استانداری تهران طی تقدیر نامه ای از مسعود مختاری شهردار قدس، تشکر کرد.

متن تقدیرنامه به شرح ذیل می باشد:
جناب آقای مسعود مختاری
شهردار قدس

با سلام و احترام؛
 تلاش چشمگیر و صادقانه جنابعالی و همکاران محترمتان در پاویون سرمایه گذاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران که از بیست و دوم تا بیست و ششم آذر ماه ۱۳۹۷ در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار گردید، فرصتی مغتنم را جهت آشنایی سرمایه‌گذاران و بازرگانان داخلی و خارجی به همراه بازدیدکنندگان با طرح ها و فرصت های سرمایه گذاری استان را فراهم آورد.
 ضمن تشکر از همت و تلاش جنابعالی در پاویون سرمایه گذاری استان، امید است در پرتو الطاف بیکران الهی موفق و با کوشش های چشمگیر و مستمر شما، شاهد شکوفایی و بالندگی میهن اسلامی در عرصه‌های مختلف اقتصادی باشیم.
محمد امامی امین
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع

 

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0