پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ 
  • تعداد بازدید : 424
  • کد خبر : ۶۲۹۰
حكم حكومتی مقام معظم رهبری درباره تبدیل به احسن اراضی موقوفه قدس باید كامل اجرا شود
رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهرقدس گفت: حکم حکومتی مقام معظم رهبری درباره تبدیل به احسن اراضی موقوفه قدس باید کامل اجرا شود.

حکم حکومتی مقام معظم رهبری درباره تبدیل به احسن اراضی موقوفه قدس باید کامل اجرا شود

رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهرقدس گفت: حکم حکومتی مقام معظم رهبری درباره تبدیل به احسن اراضی موقوفه قدس باید کامل اجرا شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس،دکتر محسن عسگری در صد و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس که با حضور رییس دادگستری شهرستان قدس برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین معضلات شهر قدس بحث وقفیت است که طی سالهای گذشته مردم این شهر را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است.

وی افزود: در سال گذشته با پیگیری های مداوم شورا و شهرداری و همراهی فرمانداری جلسات متعددی برای تبدیل به احسن اراضی موقوفه قدس انجام شد که بر اساس این پیگیری مقرر شد حکم حکومتی مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل به احسن اراضی موقوفه به صورت کامل  اجرایی شود.

عسگری اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر اداره اوقاف فقط تبدیل به احسن را برای اراضی مسکونی انجام می دهد، مگر اداره اوقاف چه جایگاهی دارد که برای حکم حکومتی مقام معظم رهبری قید و شرط می گذارد؟ امید است با همکاری بیشتر مسئولان این مشکل هر چه سریعتر مرتفع شود و تبدیل به احسن اراضی صنعتی و تجاری نیز انجام شود.

وی در خصوص چهره زشت تکدی گری در شهر، گفت: بر اساس قانون اسلامی تکدی گری جرم محسوب می شود، متاسفانه در اکثر میادین قدس به صورت سازمان دهی شده با این معضل اجتماعی روبرو هستیم که اکثر این افراد هم از اتباع بیگانه هستند خواهشمندیم که مجموعه قضایی شهرستان همکاری لازم با شهرداری را مبذول فرمایند.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0