جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 438
  • کد خبر : ۶۲۸۵
رییس دادگستری شهرستان قدس:
مسئولان شهرستان برای بزرگنمایی عملكرد خود چهره شهر را مخدوش نكنند
رییس دادگستری شهرستان قدس با اشاره به فرهنگ بالای شهروندان قدس، گفت: مسئولان شهرستان برای بزرگنمایی عملکرد خود چهره شهر را مخدوش نکنند.

رییس دادگستری شهرستان قدس:

مسئولان شهرستان برای بزرگنمایی عملکرد خود چهره شهر را مخدوش نکنند

رییس دادگستری شهرستان قدس با اشاره به فرهنگ بالای شهروندان قدس، گفت: مسئولان شهرستان برای بزرگنمایی عملکرد خود چهره شهر را مخدوش نکنند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس،شهرام برامکی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس گفت: برخلاف تبلیغات منفی که علیه قدس در استان و کشور وجود دارد شهروندان قدس از فرهنگ بالایی برخوردار هستند و از لحاظ ضریب امنیت و پشرفت نیز این شهر وضعیت مناسبی دارد متاسفانه این مارک بدنامی که به قدس خورده حاصل رفتار غلط برخی از مسئولان این شهر است که برای بزرگنمایی عملکرد خود چهره شهر را مخدوش می کنند.

وی در خصوص نبود قاضی کشیک در شهر، گفت: در تمامی مجموعه قضایی منازل مسکونی وجود دارد تا قضات در شهر ساکن شوند تا در صورت لزوم به موقع در محل حاضر شوند متاسفانه در قدس این امکان وجود ندارد و ما به دنبال رفع این معضل هستیم.

برامکی در خصوص مقابله با تکدی گری در شهر گفت: دادگستری قدس این آمادگی را دارد که ظرف مدت 24 ساعت تمامی این افراد متکدی را جمع آوری کند، اما مکانی برای سازمان دهی این افراد وجود ندارد، دولت باید با روند ورود این افراد از مرز و همچنین دیپورت آنها اقدام نماید.

رییس دادگستری شهرستان قدس در مورد موقوفه بودن اراضی قدس، اظهار داشت: وضعیت وقف در شهرقدس بسیار ویژه و پیچیده است، و چون اداره اوقاف مستقیما زیر نظر مقام معظم رهبری است دولت و فرمانداری در این خصوص نمی توانند اعمال نفوذ کنند و با وجود مخالفت رهبری با این گونه تحت فشار گذاشتن مردم ،سو استفاده هایی صورت می گیرد که باید حتما کار در مرجع بالاتر این سازمان پیگیری شود.

وی در خصوص درخواست کمک ادرات مختلف از شهرداری، گفت: تمامی اداراتی که در شهرستان فعال هستند اداره کل دارند و می توانند درخواست اعتبار از اداره متبوع خود داشته باشند ولی هنوز مانند ادارات بخش فعالیت می کنند همواره از شهرداری درخواست کمک مالی دارند این درحالی است که شهرداری خود مشکلات خاصی دارد و نمی تواند پاسخگوی نیاز تمامی ادارات باشد.

برامکی در مورد احداث سالن تشریح پزشکی قانونی گفت: مکاتبات لازم با اداره کل صورت گرفته و بزودی اعتبار لازم برای احداث این سالن اخذ می گردد و بزودی شاهد بهره برداری این سالن خواهیم بود.

منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0