پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 287
  • کد خبر : ۶۱۳۲
مراسم گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در شهرداری قدس برگزار شد
مراسم گرامیداشت هفته حجاب و عفاف با حضور بانوان شاغل در شهرداری قدس برگزار شد.

مراسم گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در شهرداری قدس برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته حجاب و عفاف با حضور بانوان شاغل در شهرداری  قدس برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، پیش از ظهر امروز همزمان با فرارسیدن 21 تیر ماه روز‌ حجاب و عفاف مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم میراحمدی امام جمعه شهرستان،رییس شورای اسلامی شهر،شهردار و معاونین در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی شهرداری قدس برگزار شد.

مسعود مختاری شهردار قدس در این مراسم با تقدیر از بانوان شهرداری که همگی چادر را به‌عنوان حجاب برتر برگزیده‌اند، اظهار کرد: عفاف و حجاب دو مقوله مهم است که در دین مبین اسلام و توسط بزرگان به انجام و اجرای آنها تأکید و اصرار شده و در بستر عفاف و حجاب و امر به‌ معروف و نهی از منکر است که سلامت اجتماعی و فرهنگی جامعه تأمین می‌شود.

مسعود مختاری با اشاره به فواید رعایت حجاب برای بانوان خاطرنشان کرد: رعایت حجاب برای بانوان، ارزشمند شدن زن، محافظت از عواطف انسانی و در نهایت رشد روانی و اجتماعی را به همراه دارد.

شهردار قدس تصریح کرد: رعایت حجاب نه‌تنها برای خود زن ارزش‌آفرین است، بلکه باعث حفظ ارزش‌های انسانی، جامعه، مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب، کاهش چشمگیر مفاسد و پایداری نهاد مقدس خانواده در سطح جامعه خواهد شد.

منبع خبر
اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0