جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 497
  • کد خبر : ۵۹۰۷
شهردار قدس خبر داد
اجرای شبكه آبیاری فضای سبز شهری به طول 6000متر
شهردار قدس از اجرای شبکه آبیاری فضای سبز شهری به طول 6000متر طی ماه آتی خبر داد.

شهردار قدس خبر داد

اجرای شبکه آبیاری فضای سبز شهری به طول 6000متر

شهردار قدس  از اجرای شبکه آبیاری فضای سبز شهری به طول 6000متر  طی ماه آتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس، مسعود مختاری در حاشیه بازدید از مراحل اجرای لوله کشی فضای شهری قدس با بیان این مطلب اظهار داشت : با توجه به کاهش منابع آب زیرزمینی و جدی بودن بحران کمبود آب در سطح منطقه و کشور طرح مکانیزه کردن آبیاری فضای سبز شهری قدس در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

وی با اشاره به نتایج ارزیابی و بررسی عملکرد شهرداری قدس در حوزه فضای سبز در سال 95 که توسط اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران انجام شده است، افزود : این سازمان در جهت ارتقای کیفی فضای سبز و افزایش سطح و ایجاد شبکه آبیاری تحت فشار اقدام به برنامه ریزی و اجرای لوله گذاری در نقاط مختلف شهر نموده است.

شهردار قدس تصریح کرد : در همین راستا عملیات اجرایی  طرح لوله گذاری در حاشیه کمربندی چیتگر بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی،بلوار شهید همدانی،بلوار شهدای هسته ای واقع در شهرک فرزان،بلوارهای صنعت یکم و دوم،جنگلکاری لیلکی،حاشیه میدان چیتگر و بلوار تولیدگران به مساحت تقریبی 70هزار متر مربع و به طول 6000متر لوله گذاری شده است.

مختاری خاطرنشان کرد : توسعه شبکه آبیاری فضای سبز شهری قدس به منظور حفظ و نگهداشت آن  و جلوگیری از هدر رفت منابع آب  زیرزمینی و صرفه جویی در مصرب آب از اهداف مهم این سازمان می باشد و به صورت جدی از طرف این سازمان اجرا و دنبال خواهد شد.   

 

منبع خبر
اداره روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری قدس
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0